Zamów bilet okresowy

Jeśli nie posiadasz jeszcze naszego biletu okresowego, a chcesz regularnie korzystać z naszych usług, to zapraszamy do zamówienia przez internet karty z biletem.

Bilet okresowy to oszczędność oraz możliwość komfortowego dojazdu nie tylko do szkoły lub pracy, ale również np. do centrów handlowych, miejsc kultury i wypoczynku w Bydgoszczy.


Krok 1


Wybierz relację, na której chcesz podróżować oraz bilet najodpowiedniejszy dla Ciebie.

miesięczny

30-dniowy

20-, 15- lub 10-dniowy

Krok 2


Sprawdź cenę swojego biletu: linia 404 , linia 407 , linia 408 . Jeśli wybranej przez Ciebie relacji nie ma w tabeli z cennikiem, wówczas jego cenę poznasz:

Wysyłając nam wiadomość na Messengerze

Dzwoniąc pod numer 52 328 30 07 (pn-pt w godzinach 8:15 – 15:45)

Wysyłając wiadomość na adres bilety@stbus.pl

 

Krok 3


Wykonaj przelew wymaganej kwoty na rachunek bankowy 29 1140 2004 0000 3002 7936 0229 (mBank). W tytule transakcji podaj imię i nazwisko posiadacza biletu.

Jeśli chcesz przyspieszyć procedurę i szybciej odebrać bilet – pobierz swoje potwierdzenie wykonania przelewu.

Po otrzymaniu wniosku i wpłaty, jeśli wniosek i wpłata wpłynęły do godz. 14 w dniu roboczym, to bilet będzie do odbioru u kierowcy następnego dnia roboczego. Jeśli po godzinie 14 to potrzebujemy 2 dni roboczych na realizację Twojego zamówienia.

 

 

Krok 4


Zrób sobie selfie i wypełnij poniższy formularz. Dołącz do niego zdjęcie i opcjonalnie potwierdzenie wykonania przelewu.

Adres, na który wyślemy potwierdzenie przyjęcia Twojego zamówienia.
Do ewentualnego umówienia szczegółów daty i miejsca odbioru biletu
Click or drag a file to this area to upload.
Kliknij, by dodać załącznik.
Click or drag a file to this area to upload.
Kliknij, by dodać załącznik.
Opisz nr linii, przystanek i godzinę gdzie wsiadasz i kierunek kursu

 

 

Po otrzymaniu karty


Po otrzymaniu karty od kierowcy, należy ją każdorazowo odbijać na bileterce przy wsiadaniu do autobusu. Przygotowanie karty przed wejściem do autobusu przyspiesza zajecie miejsca w pojeździe.

A jeśli chcesz przedłużyć ważność biletu?


Jeżeli zdecydujesz się na przedłużenie biletu o kolejny taki sam okres np. miesiąc lub 30 dni na tej samej trasie co dotychczas, bez żadnych modyfikacji, to bilet może być przedłużony u kierowcy w autobusie przez przyłożenie do bileterki i wniesienie opłaty.

Jeśli ma nastąpić jakakolwiek modyfikacja, np. terminu ważności, trasy, wówczas należy pobrać od kierowcy lub ze strony papierowy druk zamówienia biletu i po czytelnym wypełnieniu oddać kierowcy wraz z kartą. Kierowca wyda potwierdzenie przyjęcia, a karta zostanie odpowiednio zakodowana przez nas w biurze i zwrócona do tego samego autobusu w którym została złożona (na tę samą godzinę kursu).

Klauzula informacyjna RODO


  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Tomasz Sobieszczański z siedzibą w Bydgoszczy, przy ulicy A. Grzymały – Siedleckiego 21/30, 85-868 Bydgoszcz.
  • Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi i realizacji zamówień na podstawie art. 6 RODO.
  • Podanie danych jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży (faktury).
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa (m.in. prawa podatkowego), w tym zwłaszcza związany z obowiązkiem archiwizacji dokumentacji rachunkowej.
  • Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych lub ograniczenia ich przetwarzania.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, natomiast konieczne do realizacji zlecenia.