Jeśli nie posiadasz jeszcze naszego biletu okresowego, a chcesz regularnie korzystać z naszych usług, to zapraszamy do zamówienia przez internet karty z biletem.

Bilet okresowy to oszczędność oraz możliwość komfortowego dojazdu nie tylko do szkoły lub pracy, ale również np. do centrów handlowych, miejsc kultury i wypoczynku w Bydgoszczy.


Krok 1


Wybierz relację, na której chcesz podróżować oraz bilet najodpowiedniejszy dla Ciebie.

miesięczny

30-dniowy

20-, 15- lub 10-dniowy

Krok 2


Sprawdź cenę swojego biletu: linia 404 , linia 407 , linia 408 . Jeśli wybranej przez Ciebie relacji nie ma w tabeli z cennikiem, wówczas jego cenę poznasz:

Wysyłając nam wiadomość na Messengerze

Dzwoniąc pod numer 52 328 30 07 (pn-pt w godzinach 8:15 – 15:45)

Wysyłając wiadomość na adres bilety@stbus.pl

 

Krok 3


Wykonaj przelew wymaganej kwoty na rachunek bankowy 29 1140 2004 0000 3002 7936 0229 (mBank). W tytule transakcji podaj imię i nazwisko posiadacza biletu.

Po otrzymaniu wniosku i wpłaty, Twój bilet będzie gotowy do odbioru w ciągu 5 dni.

 

 

Krok 4


Zrób sobie selfie i wypełnij poniższy formularz. Dołącz do niego zdjęcie i potwierdzenie wykonania przelewu.

Adres, na który wyślemy potwierdzenie przyjęcia Twojego zamówienia.
Do ewentualnego umówienia szczegółów daty i miejsca odbioru biletu
Click or drag a file to this area to upload.
Kliknij, by dodać załącznik.
Click or drag a file to this area to upload.
Kliknij, by dodać załącznik.
Opisz nr linii, przystanek i godzinę gdzie wsiadasz i kierunek kursu
Przygotowanie biletu czasami zajmuje nam więcej niż jeden dzień. Jeśli w najbliższych dniach planujesz korzystać z różnych kursów, to podaj te informacje w polu powyżej.

 

Zanim otrzymasz swoją kartę


Do czasu przygotowania karty magnetycznej z zakodowanym biletem, Twoja podróż będzie możliwa na podstawie potwierdzenia przelewu za bilet – wydrukuj je, lub zapisz w telefonie, by móc okazywać przy wsiadaniu do autobusu.

 

Po otrzymaniu karty


Po otrzymaniu karty od kierowcy, należy ją każdorazowo odbijać na bileterce przy wsiadaniu do autobusu. Przygotowanie karty przed wejściem do autobusu przyspiesza zajecie miejsca w pojeździe.

 

A jeśli chcesz przedłużyć ważność biletu?


Jeżeli zdecydujesz się na przedłużenie biletu o kolejny taki sam okres np. miesiąc lub 30 dni na tej samej trasie co dotychczas, bez żadnych modyfikacji, to bilet może być przedłużony u kierowcy w autobusie przez przyłożenie do bileterki i wniesienie opłaty.

Uwaga! Płatność przelewem jest możliwa tylko przy pierwszym zakupie biletu. Przedłużając jego ważność, płatności dokonujemy u kierowcy lub w biurze firmy. Wysłanie przelewu nie spowoduje zakodowania przedłużenia biletu na Twojej karcie magnetycznej.

Jeśli ma nastąpić jakakolwiek modyfikacja, np. terminu ważności, trasy, wówczas należy pobrać od kierowcy lub ze strony papierowy druk zamówienia biletu i po czytelnym wypełnieniu oddać kierowcy wraz z kartą. Kierowca wyda potwierdzenie przyjęcia, a karta zostanie odpowiednio zakodowana przez nas w biurze i zwrócona do tego samego autobusu w którym została złożona (na tę samą godzinę kursu).

 

Klauzula informacyjna RODO


  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Tomasz Sobieszczański z siedzibą w Bydgoszczy, przy ulicy A. Grzymały – Siedleckiego 21/30, 85-868 Bydgoszcz.
  • Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi i realizacji zamówień na podstawie art. 6 RODO.
  • Podanie danych jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży (faktury).
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa (m.in. prawa podatkowego), w tym zwłaszcza związany z obowiązkiem archiwizacji dokumentacji rachunkowej.
  • Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych lub ograniczenia ich przetwarzania.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, natomiast konieczne do realizacji zlecenia.
image_pdfimage_print