Po otrzymaniu wniosku i wpłaty, Twój bilet będzie gotowy do odbioru w ciągu 5 dni. Jeżeli wniosek będzie niekompletny lub wystąpią inne komplikacje na pewno się z Tobą skontaktujemy.
Do czasu przygotowania karty magnetycznej z zakodowanym biletem, Twoja podróż będzie możliwa na podstawie potwierdzenia przelewu za bilet – wydrukuj je, lub zapisz w telefonie, by móc okazywać przy wsiadaniu do autobusu.
Po otrzymaniu karty od kierowcy, należy ją każdorazowo odbijać na bileterce przy wsiadaniu do autobusu. Przygotowanie karty przed wejściem do autobusu przyspiesza zajecie miejsca w pojeździe.
Jeżeli zdecydujesz się na przedłużenie biletu o kolejny taki sam okres np. miesiąc lub 30 dni na tej samej trasie co dotychczas, bez żadnych modyfikacji, to bilet może być przedłużony u kierowcy w autobusie przez przyłożenie do bileterki i wniesienie opłaty.
Uwaga! Płatność przelewem jest możliwa tylko przy pierwszym zakupie biletu. Przedłużając jego ważność, płatności dokonujemy u kierowcy lub w biurze firmy. Wysłanie przelewu nie spowoduje zakodowania przedłużenia biletu na Twojej karcie magnetycznej.
Jeśli ma nastąpić jakakolwiek modyfikacja, np. terminu ważności, trasy, wówczas należy pobrać od kierowcy lub ze strony papierowy druk zamówienia biletu i po czytelnym wypełnieniu oddać kierowcy wraz z kartą. Kierowca wyda potwierdzenie przyjęcia, a karta zostanie odpowiednio zakodowana przez nas w biurze i zwrócona do tego samego autobusu w którym została złożona (na tę samą godzinę kursu).